keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Nousutahdit 16.3.2011

Deus est ensicomme li pelicans
Deus est ensicomme li pelicans/Paul Hillier
"Jumala on pelikaani"  musiikkikappaleen suomennos johdatti minut 1200 -luvulle. Olen muuttamassa lookkia? Millaiseksi, on ollut harkinnan alla. Sofi Oksasen huulet ja tukka/hattu on jäljittelemätön, olen enemmän "Puhdistuksen" nainen kuin naisesta kirjoittaja. Onhan meillä historiassa elämään jääneitä naisia esikuvina. The Book kuvaa syntisen naisen. Se kuva on ottamatta, tarvitsen vain stay up sukat ja katumuspäähineeksi säpsän.

Tästä vinkistä pääsen eteenpäin katsomalla kuvia. Nyt on menoa poliklinikalle, kuinka monennen kerran olen sotkeutunut luvuissa. Illalla on vielä "muun uskonnollisen yhteisön jumalanpalvelus". Tunnustan kuitenkin; Minä uskon , Ich glaube an Gott.... On vain uskontunnustuksella se pieni ero, että saksalainen kirkko ei ole allekirjoittanut Porvoon sopimusta. 
Minä uskon, auta minun epäuskoani!

Ei kommentteja: