maanantai 13. helmikuuta 2017

Ihmissuhde

Aamun ajatus
Ihmissuhde tarkoittaa
yrittämistä yhdessä. -David Viscott



"Kuka Gonna Love Me"

Kuka tulee rakastaa minua? Et sinä
Sinut mennyt
Ja tässä minä jään, yksin ja
Minä vain kuihtua
Mietitkö kuka tulee pitämään minut
Ja pitää minut lämpimänä, kun olen kylmä
Kuka minä herätä
Kaikkina nuo yksinäinen vuotta?
Kukaan herätä varten, mutta
Uni ei tule lopettaa repeämien

Ja kuka on aio suudella minua, jos
Kävele ulos ovesta?
Siellä tulee olemaan ketään uutta: ei minulle
"Syy koko elämäni, on sinun
Darling, jos et halua rakasta minua
Ei vain ole käyttöä roikkuvat
Sillä ilman rakkautesi
Kaikki on väärin

Voi, mutta uni ei tule lopettaa repeämien
Ja kuka on aio suudella minua, jos
Kävele ulos ovesta?
Siellä tulee olemaan ketään uusia, ei minulle koska
Koko elämäni on sinun
Darling, jos et halua rakasta minua
On vain mitään käyttöä hangin 'on
Sillä ilman rakkautesi
Kaikki on väärin
Minulle

Ei kommentteja: