torstai 11. heinäkuuta 2013

Orjamarkkinat


Sinä olet sinun autenttinen itse, sinulla ei ole kilpailijoita. Ich bin MINÄ ITE.
Ich habe. Sen perusteella kilpailijat häärivät ympärilläni, että saisivat kaiken minulla olevan minulta pois käydäkseen kauppaa sillä omaksi edukseen. Näin on ollut aina ja kilpailu on kiristynyt.

Aloitin yrittäjänä palvelutuottajana. Vuokrasin lankapuhelimen asiakkaiden ajanvarausta varten. Ajanvaraus tapahtuisi minun ollessa kotona. Väärinkäytöksiä ei ollut tai en nähnyt, että viisi minuutia ennen sovittua aikaa tullut este ja minulle ilmoitus olisi mitään muuttanut. Ketään en olisi saanut tilalle viidessä minuutissa. Ehdin kuulla syyn omalla ajalla, jos estynyt halusi tilata uuden ajan.

Möhömaha konsultti tunkee sisään maksavan asiakkaan ajalla. Pitää asiaansa niin tärkeänä, että kesken työn pitäisi kuunnella easyfinde kalenterin mainospaikasta. Toinen keskeyttäjä tuli ovelle kertomaan sairauskertomuksensa ja valitti, kun työpaikalle ei voinut soittaa. 

Kerran oli tauko, kun naisihminen tuli ovelleni huolineen. Pyysin häntä käymään selälleen työpöydälle. Hieroin hänen niskansa samalla kun hän kertoi, ettei kukaan kuunnellut. Hän nousi ylös ja totesi, ettei koskaan ollut tuntenut niin suurta huojennusta enkä rahastanut kuuntelemisesta. 

Lankapuhelin vaihtuu omistukseeni Jäsenkirjalla. Minusta tulee osakkeenomistaja tämän hullun ajan alkaessa. dna ostaa PHNetin liiketoiminnan, lankapuhelin ei toimi digivalmiuksia  lisätessä. dna:alla on ollut omat laitteet, entiset ovat tulleet tiensä päähän useita kertoja. Kotisivupalvelu päättyy ja luulen etten pysy mukana tulevissa muutoksissa. 
Minua on onniteltu hyvistä valinnoista. En ollut kuitenkaan mitään valinnut. Minut oli myyty palvelun käyttäjänä uudelle omistajalle. Ostajalla ei ole mitään vastuuta kaupan mukana siirtyneistä maksunsa maksaneista omistajista. Se on menoa nyt.

Osakkeiden ostotarjouksia olen saanut aika ajoin. Minulle osakekirja on vanhaa rahaa. Pidän sen muinaismuistona kuin lunastamattoman vekselin. En mittaa sen katteettomia lupauksia rahassa. Sama kohtalo on pankkitilillä. Urpilainen antaa lausuntoja Kreikan tukipaketista, että sillä suojellaan pankkiasiakkaiden etua. Tämä särähtää korvaan. En ole antanut Urpilaiselle valtuutta oman pankkitilini käyttöön. 
Punapääoma teki konkurssin ja valkopää myi velalliset ulkolaisen perinnän kohteeksi. Minulle riittääääää. 

DNA:lla on ottajia, PHP pohtii siirtoaan perjantaina (10.7.2013 19:45)
Kameleontti vaihtaa väriä tilanteen mukaan. dna'n värin vaihtaminen fuksianpunaisesta keltaiseksi ei muuta mitään. Valkoinen herrakansa on tullut tiensä päähän. Olen ollut kehno palvelija ja kätkenyt minulle annetut leiviskät maahan. Amerikassa valkoiset ovat jäämässä vähemmistöksi. Missä on mustan Obaman ja naispresidentti Halosen autenttinen itse?
Maailmankirjat ovat sekaisin kuin  dnaKauppa
.
Osataanko niukkuutta jakaa ilman sotakorvauksien maksamista? Aikaa on vierähtänyt muutamia päiviä vaille 72 vuotta, jolloin elettiin luontaistaloudessa ja käytiin sotaa. Ylivarojen eläneiden maiden ja pankkien tukeminen on verrattavissa sotakorvauksiin. Mukaan on menty vapaaehtoisesti tietämättä pelisääntöjä. Maat ja markkinavoimat mittaavat mahtavuuttansa henkien taistelussa. Talouden madonluvut käyvät toteen. Aloitetaan alusta kouluja lakkauttamalla. Minulle tässä ei ole mitään uutta. Pudotus ei ole suurempi kuin luudan päältä lattialle. Julma jumala pitää huolen lopusta ahmimalla omat lapsensa.  

Ei kommentteja: