sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Syysjäät 2011 - Kevät 2012


















Lukulehti
SWOT-analyysi
Siirsin postikortteja vanhan koneen kautta läppärille ja siitä Munkkiklubille. Jos neuvonantajat olisivat olleet kaukonäköisiä antaessaan ohjeita tietokoneen hankkimisessa, en tarvitsisi käyttää kiertoteitä Verkkokirjoittajan talossa. Moneen kertaan olen ohjeet käynyt läpi. Minulla oli suuret suunnitelmat esitettäväksi Tammivalkamassa elämäntarinan kirjoittajille. Oma Mansikkapaikka varustettuna viimeisellä tekniikalla omaishoitajien tulla viettämään vapaapäiväänsä omalla ajalla, omalla tavalla ja omalla kustannuksella. Puoluepolitiikka kuitenkin otti meiltä itsenäisyyden hallita omaa elämää. Puhutaan yhtä, tarkoitetaan toista. Päätöksiä on tehty 30:n vuoden koeajaksi vaatimalla vakuuksia pankkimaailman pelastamisesta.

- Mä en sitten mitään ymmärrä, kun neuvonantajista on tullut ihan käpyjä. Osta käytetty tietsikka, kyllä se sinulle riittää harjoitellaksesi verkkokirjoitustaitoja. Omenasta on haukattu ja nero on kuollut. Koulun harjoituskoneet olivat uudempaa mallia kuin minulle tullut PC. Joku kuitenkin myi koneet eteenpäin omaan lukuunsa ja nyt on kuollut. 007:n viholliset olivat nerokkaampia. Robotti puristi kultalastin harkoksi autoineen ja kuljettajineen. Siistiä siirtää ja hävittää jäljet.

Tietokonehankinta oli minun oma asia 65 -vuotiaana. Ei ole asuntolainaa. Olen miljoonaperijätär. Perinnöstäni keskustelevat juristit keskenään. Eikä tule sen selvempää kuin nuoren tietsikanhankinan esteistä. Olen pistänyt linkin levitykseen maata kiertävälle radalle. Nauru kelpaa maailmalla ja bumerangina palaa takaisin. SWOT -analyysin uhat ovat hävinneet. Heikkoudetkin muuttuneet vahvuudeksi. Näillä kahdella kuvalla toteutuu minun elämäntarinani. 

Vahvuudet juurissa toteuttaa mahdollisuudet siivillä. En ole lentokyvytön hietakurki enkä yksin jäänyt joutsen, josta tuli kesy lemmikki. Katsoin 1923 yläkerran elämää alakerrasta käsin. Sen seurauksena on parvekkeellani eroottinen hautausmaa. Lapsuuskodin uimarannassa muukalaisten hautausmaa. 

Alkuasukkailla oli ihmettelemistä käydessään Ranskassa ystävien luona tutustumassa sivistykseen. Peltikatto ei enää häikäise. Kattojen takana kasvaa metsää Radiomäen rinteessä. Aurinko laskee kauas itään ikkunastani katsoen. On lokakuu, Lasarus herätetään kuolleista.

Ei kommentteja: