keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Ich bin! Habe ich?

Deborah Polaski
Blogger ei ole myötämielinen kanssani. Kiireesti julkaisen kuvan Placido Domingon juhlagaalasta. On kiire tilata ooppera omasta elämästä. On tämä niin filmaamista päivästä toiseen. Valkoista valoa opastaa hallitsemaan roinaa. Kaatopaikka saa ympärillä kasvaa korkeutta, onhan perintöni jäte ja minä jätteen haltija. Siitä opettaa minua Kuopion aluejätekeskuksen esittelijä. Hah, hah, haa. Olen jo vähän korkeammalla tasolla elämän korkeakoulussa. Olen viettänyt juhlavuotta monessa itseäni paremmassa seurassa. 

Alusta loppuun kirjoitin laulut suomeksi ja esittäjät otan netistä. Ovathan he maailman kuuluja, jos kuka taiteella voi tulla kuuluisaksi. Enemmän etsitään meitä terroristeina kuin asioiden hoitajina. Facessa ei ole minulla 5000 kaveria. Kiitän niistä parista hyvästä ystävästä, yhtään en pyydä enempää. Fanitus on kova juttu.

Ei kommentteja: