keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Olen täällä ja olen pelottava


Aurinkokurki on uusi tuttavuus  Avara luonto -matkaltani. 
Matkaoppaana on Sir Attenbobrough äänten ja värien maailmaan.


Blogger yrittää palauttaa minut Suomi-neidon 93 -vuotissyntymäpäiville. Olen kerran viettänyt tuon 93. syntymäpäivän ja mitä siitä seurasi. Päivänsankari elvytettiin kitumalla kuolemaan. Nämä 3 kuolinkuukautta ovat ikimuistoiset ja minulle tarpeelliset. 6.2.2000 vietettiin uuden valtionpäämiehen valitsemisriehaa. Minulle se oli surunpäivä, valta oli vaihtunut. Kunnioitettu isäni eli elämänsä viimeisiä tunteja. Seuraavana aamuna tuli ilmoitus. Isä on kuollut.

Minulle alkoi tämän maailman opintoretki, mitä sitten kun vanhempani ovat kuolleet. Kaikki olivat selkäsairaita minut nähdessään. Olisin voinut naamioitua pyövelin päähineeseen, jossa on vain silmänreijät. Sellaiseksi minut leimattiin 10 omaishoitovuoden jälkeen. Tänään levittelen siipeni ja pelottelen sanojat vähän kauemmaksi. On turha haastaa heitä valtataisteluun, onhan heillä laatimansa lait turvanaan. Ateisteina heiltä puuttuu taustatuki. 

Ei kommentteja: