lauantai 4. huhtikuuta 2009

"Puolilitraa kokista",

pyytää Dracula ja pamauttaa pullon tiskiin valkoisten poliitikkojen hotellissa. Palasin Papualta, joka on minun mielenmaisemaa ennen omaishoitoaikaa. Se päättyi presidentin valintaan. 6.2 2000 ilmoitin selvinneeni elossa poliitikkojen järjestämästä ansasta. Voin yhtyä Anneli Jäätteenmäen ilmoitukseen presidentinkansliasta tulleisiin tietoihin: Enkä ollut niitä pyytänyt. Kukaan ei uskonut ja ne lähetetyt tiedot johtivat eronpyyntöön. 

Tuli toinen presidentinvaali. Olin oppinut jo verkkokirjoitustaidon. Osallistuin netissä keskusteluun. Se vaihdevuosi-ikäinen naistukijoukko lähetti minulle rahapyynnön tulevaa toista kierrosta varten. Minulla on yksi ilmainen ääni. Rahapyyntö loukkasi minua, enhän ollut luvannut Saulillekaan sen enempää. Sauli kiitti yhteydenotosta sähköpostilla. Tulostin kirjeen ja pidän sitä aarteena presidenttiehdokkaalta. Vaalirahakattoa ei tullut. Palaan niihin runoroskikseen heitettyihin pankkitositteisiin, kuinka pitkälle miinukselle voi pankkitili mennä, kun valinnastaan on varma. SAK:n tuella lakimies varmisti paikkansa entiseen valiokuntaan puheenjohtajaksi. Jutta saa vilauttaa säärtä verkkosukissa monta kertaa pitääkseen paikkansa. Politiikan pelisäännöt eivät selkiä, jos vilppiä yritetään peittää toisella vilpillä. 

Inhorealismilta välttyäkseni en tilaa lehtiä enkä saata itseäni tilanteeseen, jossa luen perintätoimiston lähettämästä muistutuskirjeestä. Maksa, perkele, laskusi. Itella on mennyt mukaan jakaessaan mainospostia jokaisesta luukusta sisään. Kaikki on väljähtynyt seitsemänneksi kirnunhuuhdevedeksi. Muistamani oravahampaat ovatkin draculahampaat. Sopivat tähän aikaan, kun käpy on jäässä ja hammas poikki. Siinä on oravallekin tehtävää pysyä elossa ennen oravannahkaksi kuivumista. Se oli joskus hinnanmitta ja vaihdonväline. Nykyisellä rahalla on taivaallisempi voima kuin niillä temppeliin heitetyillä 30 hopearahalla. Niitä ei voinut lisätä rahastoon, vaan niillä ostettiin Veripelto muukalaisten hautausmaaksi. 

Siihen menee minun miljonääri-isältä peritty miljoonaomaisuus arvoltaan ne 30 hopearahaa tässä ajassa. Eu-rahat käyttävät huijarit korvauksiin olemattomista sijoista tai ½ vuotta virtuaalipankin olemassaolonaikana olemattomilla kiinteistökaupoilla siirsivät rahat sähköisesti omalle tililleen. Minun käteisenä keräämäni raha oli turvallisuusriski pankille tuoda rahat pankkiin. Tee niin, tee niin sadaksesi rahat tilille. Nyt potkin ryövärien luolasta jakkarat nurin. Eihän sitä minun tarvitsekaan tehdä, sillä pallit paukkuu ja kellit keikkuu virpomalla tuoreeks terveeks tulevaksi vuodeksi.

Ei kommentteja: