tiistai 11. syyskuuta 2007

Hiljainen hetki omille menetyksille syyskuu (11)

KÖYHÄT TEILLÄ ON LUONANNE AINA! Suruliputus omille menetyksille 11.9.2007 muistaen tämän päivän liputukseen johtaneet tapahtumat. Olisiko meillä syytä yhtyä juhlaliputukseen, kun korviaan myöten velkaantuneet puolueet on pelastettu ylimääräisellä puoluetuella. Siinä sivussa maksetaan kukkaronvartijoiden henkilökohtaiset velat, joilla varmistettiin uudelleen valinta vaaleissa.

Minulle riittää koko maailmaa ravistellut WTC-tornien sortuminen muistuttamaan, mistä henkientaistelussa on kyse. Olen päässyt Bisnesenkelien joukkoon. Siihen kuuluu n.    300000 omaistaan kotona hoitavaa närståendevårdare'a. Omaishoitajaksi on ylennetty ne 30 000 hoitajaa, jotka saavat omaishoidontukea. Kaikki muut ovat omaishoitajia vain silloin, kun keskustellaan viranomaisten kanssa rahasta tai suostumuksesta olla kotona, kun vanhemmat eivät enää selviä omin avuin sairauskohtauksen jälkeen.

Muistuttaa aikaa, jolloin juutalaisia kehoitettiin lähtemään ja käskettiin jättämään kotinsa. Tähtimerkki käsivarressa, kaikki arvoesineet mukana lähdettiin liikkeelle. Bisnesenkelinä huomasin minulla olevan varaa sijoittaa aikani ja rahani vanhempieni hoitoon. Jälkeenpäin sillä on ollut siunaus, vaikka yhteiskunta on ottamassa sitä pois. Olen kuullut myös radioateljeen bisnesenkelistä, kun rakkaus kohtaa rahan. Siinä mies on heikoilla ja nainenkin, joka asettuu kukkaronvartijaksi omaishoitoasiassa. Minulla on varaa antaa osakeanti, kun eläkerahastopommi pamahtaa savuna ja nokena ilmaan.

Ei kommentteja: